Content marketing od krakowskiego ContentHouse również dla start-upów!

W gronie klientów ContentHouse pojawił się nowy klient z branży technologicznej. To krakowski start-up Reality Games. W ramach nowej współpracy agencja będzie prowadzić działania content marketingowe na rynek polski. 

Rynek start-upów coraz szybciej dojrzewa i profesjonalizuje się, dlatego współpraca w zakresie marketingu coraz częściej powierzana jest agencjom zewnętrznym.

Reality Games to start-up z branży gier mobilnych. Krakowskie studio jest autorem popularnej, w m.in. w USA gry na smartfony – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystującej wizerunek Donalda Trumpa. 

W ramach współpracy ContentHouse jest odpowiedzialny za prowadzenie działań content marketingowych na portalach branżowych związanych z grami mobilnymi. Agencja jest odpowiedzialna na razie za działania na rynek polski, jednak krakowski start-up działa na całym świecie.  

Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.